FISMABA

Ruang berbagi antara kita
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  PencarianPencarian  PendaftaranPendaftaran  AnggotaAnggota  GroupGroup  LoginLogin  

Share | 
 

 RIHLAH abis TERM ll

Go down 
PengirimMessage
liemin

avatar

Jumlah posting : 31
Join date : 26.01.08
Age : 27
Lokasi : SFC (Sadis Fun's Club) EGYPT

PostSubyek: RIHLAH abis TERM ll   Sun 10 Feb 2008, 08:24





cacak2, dan mbak2ku kabeh duwete di celengi yooo......!
insya Allah mari ujian term ll Fismaba rihlah nang "[b]HURGADA
" nak gak nyelengi awet saiki aku kuatir mene gak ene seng melu.

khusus ganggu cak POLAN sampek gak melu berarti medot seduluran karo aku he.......6x
pis 48
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.arekgre6.co.id
polan

avatar

Jumlah posting : 35
Join date : 20.01.08
Lokasi : Mutsallas, kamar #3

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Sun 10 Feb 2008, 15:51

liemin wrote:




cacak2, dan mbak2ku kabeh duwete di celengi yooo......!
insya Allah mari ujian term ll Fismaba rihlah nang "[b]HURGADA
" nak gak nyelengi awet saiki aku kuatir mene gak ene seng melu.

khusus kanggo cak POLAN sampek gak melu berarti medot seduluran karo aku he.......6x
pis 48

201 ngancame seyem euy....ikut ga yaaa.... 420

Kok ke pantai lagi seh om, ane kan pengennya ke pegunungan gituu....
kalo cuman pantai kayak hurgada, dahab, syarmusseikh, dll mah dah bosen. di Paciran juga banyak pasir putih kayak gitu.

Gimana kalo sekalian ke luxor aja, maknyuuuss tuh keknya.
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://pancaksara.blogspot.com
maulancio

avatar

Jumlah posting : 62
Join date : 22.01.08

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Mon 11 Feb 2008, 02:03

polan wrote:
liemin wrote:




cacak2, dan mbak2ku kabeh duwete di celengi yooo......!
insya Allah mari ujian term ll Fismaba rihlah nang "[b]HURGADA
" nak gak nyelengi awet saiki aku kuatir mene gak ene seng melu.

khusus kanggo cak POLAN sampek gak melu berarti medot seduluran karo aku he.......6x
pis 48

201 ngancame seyem euy....ikut ga yaaa.... 420

Kok ke pantai lagi seh om, ane kan pengennya ke pegunungan gituu....
kalo cuman pantai kayak hurgada, dahab, syarmusseikh, dll mah dah bosen. di Paciran juga banyak pasir putih kayak gitu.

Gimana kalo sekalian ke luxor aja, maknyuuuss tuh keknya.


O0O WIS ONO PANITIANE TAH RIHLAH FISMABA TERM II 420
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
liemin

avatar

Jumlah posting : 31
Join date : 26.01.08
Age : 27
Lokasi : SFC (Sadis Fun's Club) EGYPT

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Mon 11 Feb 2008, 16:16

Cak Pol, omahe pean kan adoh laut, seng parek karo pasir putih kan omahe Ubaid karo H.Fauzan thok mulakne FISMABA tercinta ngadakno rihlah nang pantai, mosok wong gunung rihlah nang gunung?

asline aku seh males nang pantai, pean ngerti dewe kan aku "ANAK PULAU". aku seh mesakne karo pean seng wong gunung angger dino kok nyawang GARANGAN thok 028 028


wes ngene ae. asline pean jaluk rihlah nandi? opo seh seng gak kanggo pean 002

106 106 106
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.arekgre6.co.id
allim

avatar

Jumlah posting : 35
Join date : 18.01.08

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Mon 11 Feb 2008, 17:14

liemin wrote:
Cak Pol, omahe pean kan adoh laut, seng parek karo pasir putih kan omahe Ubaid karo H.Fauzan thok mulakne FISMABA tercinta ngadakno rihlah nang pantai, mosok wong gunung rihlah nang gunung?

asline aku seh males nang pantai, pean ngerti dewe kan aku "ANAK PULAU". aku seh mesakne karo pean seng wong gunung angger dino kok nyawang GARANGAN thok 028 028


wes ngene ae. asline pean jaluk rihlah nandi? opo seh seng gak kanggo pean 002

106 106 106
pulau mana om liemin?? itu mah bukan pulau, hanya daerah yang diapit sungai dan laut, kalau pulau mah harus berenang dulu kalau nyeberang 028
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://muallimku.blogspot.com
liemin

avatar

Jumlah posting : 31
Join date : 26.01.08
Age : 27
Lokasi : SFC (Sadis Fun's Club) EGYPT

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Mon 11 Feb 2008, 19:02

allim wrote:
liemin wrote:
Cak Pol, omahe pean kan adoh laut, seng parek karo pasir putih kan omahe Ubaid karo H.Fauzan thok mulakne FISMABA tercinta ngadakno rihlah nang pantai, mosok wong gunung rihlah nang gunung?

asline aku seh males nang pantai, pean ngerti dewe kan aku "ANAK PULAU". aku seh mesakne karo pean seng wong gunung angger dino kok nyawang GARANGAN thok 028 028


wes ngene ae. asline pean jaluk rihlah nandi? opo seh seng gak kanggo pean 002

106 106 106
pulau mana om liemin?? itu mah bukan pulau, hanya daerah yang diapit sungai dan laut, kalau pulau mah harus berenang dulu kalau nyeberang 028




wes ta lah pakde Mul , aku kan cuman meden2i cak Pol ae. arek iku nak gak di wedeni gak geleman masalahe 123 234 400 021 ntg pis
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.arekgre6.co.id
polan

avatar

Jumlah posting : 35
Join date : 20.01.08
Lokasi : Mutsallas, kamar #3

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Tue 12 Feb 2008, 00:40

liemin wrote:
Cak Pol, omahe pean kan adoh laut, seng parek karo pasir putih kan omahe Ubaid karo H.Fauzan thok mulakne FISMABA tercinta ngadakno rihlah nang pantai, mosok wong gunung rihlah nang gunung?

asline aku seh males nang pantai, pean ngerti dewe kan aku "ANAK PULAU". aku seh mesakne karo pean seng wong gunung angger dino kok nyawang GARANGAN thok 028 028

234

A P K T N T aja deh, aku ngikut aja. mwahahahaha

Quote :
wes ngene ae. asline pean jaluk rihlah nandi? opo seh seng gak kanggo pean 002

106 106 106

Lha aku kan wes usul, ke luxor aja sekalian. gimana...? top markotop dan sip markisip kaann???. 10k
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://pancaksara.blogspot.com
caktam

avatar

Jumlah posting : 16
Join date : 18.01.08
Lokasi : Qohiroh

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Tue 12 Feb 2008, 07:34

horgada cak liemin...ojo kuatir polan pasti ikut...paling dia g bsa renang makanya smpean hrs siap perahu karet hehehhe yg g setuju horgada tak 123
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
polan

avatar

Jumlah posting : 35
Join date : 20.01.08
Lokasi : Mutsallas, kamar #3

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Tue 12 Feb 2008, 08:22

caktam wrote:
horgada cak liemin...ojo kuatir polan pasti ikut...paling dia g bsa renang makanya smpean hrs siap perahu karet hehehhe yg g setuju horgada tak 123

yaahh.......mesti ae ente pengen ke hurgada, wong emang ente anak pedalaman yang pengen sekali-kali liat laut. Iya kaann......? ngaku ga entee...??!!

kalo daku kan dah bosen dulu sama suasana pantai pasir putih kek hurgada gitu. dah biasa ah. dulu daku juga hobi ginian

Ato jangan-jangan ente punya 'tujuan tertentu' pengen ke hurgada....??

Cemmane kalo luxor aje...??
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://pancaksara.blogspot.com
liemin

avatar

Jumlah posting : 31
Join date : 26.01.08
Age : 27
Lokasi : SFC (Sadis Fun's Club) EGYPT

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Tue 12 Feb 2008, 21:00

kalo daku kan dah bosen dulu sama suasana pantai pasir putih kek hurgada gitu. dah biasa ah. dulu daku juga hobi ginian










kok malah koyok ngolek "KEONG"

iku pernapasane nggae "PRENG" yo cak Pol? asads
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://www.arekgre6.co.id
bibot

avatar

Jumlah posting : 13
Join date : 24.01.08
Lokasi : Perumahan JAMI' PERMAI 83/b 24

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Wed 13 Feb 2008, 05:47

caktam wrote:
horgada cak liemin...ojo kuatir polan pasti ikut...paling dia g bsa renang makanya smpean hrs siap perahu karet hehehhe yg g setuju horgada tak 123


Cak Tam, Emangnya pantai Hurgada iku jeru ta ??? 234 234 234


mien, Aq gelem melok tapi golekno pantai seng CITEK-CITEK ae. yoo pis pis pis

terus , nek isok mangane 1 hari 3 kali yo

cek ben tenang perjalanane!!!! 028 028 028 10k
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
bilbul

avatar

Jumlah posting : 32
Join date : 18.01.08
Lokasi : mutslallas teratas tanpa batas

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Wed 13 Feb 2008, 11:43

maaph ya mas,, Rihlah kuwi apa ya??

kalo gue biasanya tour gitu gyu
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
bilbul

avatar

Jumlah posting : 32
Join date : 18.01.08
Lokasi : mutslallas teratas tanpa batas

PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   Wed 13 Feb 2008, 11:46

bibot wrote:
caktam wrote:
horgada cak liemin...ojo kuatir polan pasti ikut...paling dia g bsa renang makanya smpean hrs siap perahu karet hehehhe yg g setuju horgada tak 123


Cak Tam, Emangnya pantai Hurgada iku jeru ta ??? 234 234 234


mien, Aq gelem melok tapi golekno pantai seng CITEK-CITEK ae. yoo pis pis pis

terus , nek isok mangane 1 hari 3 kali yo

cek ben tenang perjalanane!!!! 028 028 028 10k

hahahha, ini nih,, dimanapun tempatnya dan berapapun harganya... yang penting logistik nya broo.......
Setuju ane ama ente.......... pis
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user
Sponsored content




PostSubyek: Re: RIHLAH abis TERM ll   

Kembali Ke Atas Go down
 
RIHLAH abis TERM ll
Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
FISMABA :: FISMABA MANIA :: Rea Reo Riang Gembira-
Navigasi: